Klinicka smrt - umirani

Klinicka smrt, tento zazitek ma za sebou spousta lidi na celem svete. Ale kazdy to proziva uplne jinak a ne vsechny zkusenosti jsou prijemne, naopak, nektere jsou desive. 


Mezi desive zazitky patri chlad, samota, odcizeni, nekdo vidi ruzna monstra, demony,  slysi bedovani, krik a lide pocituji neskutecny strach. 

Na druhe strane jsou lide, kteri maji zazitky opacne. Pocituji vseobjimajici lasku takove intenzity, jakou nelze v nasem svete zazit. Vetsina vidi svetlo, obrysy postav, ktere jsou vnimani jako andele, nebo Ježíš. Cestou za svetlem vidi sve pribuzne, prozivaji neskutecne stesti.

Jeden mladik, Jan Bostik z ceske republiky popisuje svuj zazitek takto. Sli s kamaradem skakat ze skaly do rybnika. Uz kdyz stal nahore, pripadalo mu, ze slysi nejaky hlas, ktery mu rikal "Neskakej", ale zaroven druhy hlas, at skoci.

" Na dne lezelo moje telo a ja citil, ze ho neni treba zachranovat. Vstoupil jsem do jasneho ruzoveho svetla a vedel jsem, ze jsem doma. Prozival jsem absolutni stesti a nepral si vratit se zpatky." 

Jan Bostik bohuzel skoncil na vozicku, ale vnitrne je stastny a vyrovnany a pomaha jinym lidem.



Komentáře

Návody na fotomontáže a animace

Lom Něčín a Hříměždice

Zarijova depka

Samuel Drake

Renovace nabytku, koupelen atd.

Déšť

Jak si vyrobit cuketovou mouku LOW CARB

Leto

Tramvaj v zime

Tam, kde to konci, to opet zacina